Την Τετάρτη 6/05/2026 είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στο Λύκειο των Ελληνίδων φοιτητές του 2ου έτους Αρχιτεκτονικής, στο πλαίσιο εκπαιδευτικής τους επίσκεψης. Την υποδοχή και ξενάγηση ανέλαβε η έφορος χορού του Λ.Ε.Ξ κα. Ζαλιμίδου Ελπίδα, προσφέροντας πολύτιμες πληροφορίες για την ιστορία και τη δράση του χώρου. Η σύνδεση της γνώσης με την παράδοση δημιουργεί πάντα …

Users This Year : 10917
Total Users : 252090
Views Today : 31