Την Πέμπτη 8-2-2017 το Λύκειον των Ελληνίδων Ξάνθης συμμετείχε για ακόμη μια χρονιά στη “Βραδιά Γευσιγνωσίας” που πραγματοποιείται κάθε χρόνο την Τσικνοπέμπτη, στο κλειστό αθλητικό κέντρο “Φίλιππος Αμοιρίδης”. Τα παραδοσιακά φαγητά ήταν μαγειρεμένα όλα με όρεξη και μεράκι από τις κυρίες του διοικητικού συμβουλίου.

Users This Year : 10785
Total Users : 251958
Views Today : 23