Το Λύκειον των Ελληνίδων Ξάνθης καλεί τα μέλη και τους φίλους του στην Αρτοκλασία που πραγματοποιεί για τη «ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ» στον Ιερό Ναό του Ακαθίστου ‘Υμνου, την Κυριακή, 10/05.
Μετά το πέρας της λειτουργίας θα προσφερθεί καφές στο προαύλιο του Ναού.
Η παρουσία τους αποτελεί ιδιαίτερη τιμή και χαρά για το Διοικητικό Συμβούλιο.


Users This Year : 10936
Total Users : 252109
Views Today : 22