Λύκειον των Ελληνίδων Ξάνθης
Κοπή Πρωτοχρονιάτικης Πίτας Τμημάτων
Πρώτη συνεδρίαση του 2026 & κοπή βασιλόπιτας του Δ.Σ. Λ.Ε.Ξ.
Ιαν 06 2026
Το Λύκειον των Ελληνίδων Ξάνθης προσκαλεί τα μέλη του στην κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Πίτας του, την Κυριακή 18/1/26 και ώρα 11:00, στο χώρο του (Αγ. Γεωργίου 1).
Η παρουσία τους αποτελεί τιμή και χαρά για μας.
Το Δ. Σ.
Visitors.minedu.gov.gr/wp-content/plugins/wps-visitor-counter/styles/image/web/2.gif' alt='2'>.minedu.gov.gr/wp-content/plugins/wps-visitor-counter/styles/image/web/5.gif' alt='5'>.minedu.gov.gr/wp-content/plugins/wps-visitor-counter/styles/image/web/1.gif' alt='1'>.minedu.gov.gr/wp-content/plugins/wps-visitor-counter/styles/image/web/3.gif' alt='3'>.minedu.gov.gr/wp-content/plugins/wps-visitor-counter/styles/image/web/7.gif' alt='7'> Users This Year : 10764 Total Users : 251937 Views Today : 50Powered By WPS Visitor Counter