Το Διοικητικό Συμβούλιο και οι Δάσκαλοι του Λ.Ε.Ξ. συγχαίρουν θερμά τα παιδιά του εφηβικού τμήματος για την επιτυχία τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση!
Καμία προσπάθεια, κανένα αποτέλεσμα, ουδεμία διάκριση δεν κατέληξαν να αποτελούν χαμένο κόπο!
Σας αξίζουν τα καλύτερα!
Είμαστε περήφανοι για σας!
Ιούλ 29 2024

Users This Year : 10785
Total Users : 251958
Views Today : 22