Με πρωτοβουλία του μέλους μας, κ. Θεοδώρας Βομβαρδά, Διαιτολόγου- Διατροφολόγου, πραγματοποιήθηκε, στις 7-9-23 στην αυλή του Λυκείου, μια “γλυκιά” εκδήλωση για τους μικρούς μας φίλους, για το ρόλο της ζάχαρης στη διατροφή τους.
Ενδεικτικά της υγιεινής διατροφής, μοιράστηκαν μπάρες δημητριακών, προσφορά της εταιρείας ΟΛΥΜΠΟΣ.
Ευχαριστούμε τόσο την κ. Θ. Βομβαρδά, όσο και την εταιρεία ΟΛΥΜΠΟΣ για τη συμβολή τους στην επιτυχία της εκδήλωσης.








Users This Year : 10786
Total Users : 251959
Views Today : 25