Τα μέλη και οι φίλοι/-ες του Λυκείου των Ελληνίδων Ξάνθης φιλοξενήθηκαν την Κυριακή 11 Νοεμβρίου στο ζεστό χώρο του, όπου κουβέντιασαν και χαλάρωσαν μ’ ένα ποτήρι κρασί και τα πλούσια εδέσματα που ετοίμασαν οι κύριες του Δ.Σ. Σας ευχαριστούμε όλους και όλες για την παρουσία σας.






















Users This Year : 10917
Total Users : 252090
Views Today : 30