Στο σπιτάκι του Λυκείου των Ελληνίδων Ξάνθης στην «ΕΥΧΟΥΠΟΛΗ» του Κέντρου Πολιτισμού του Δήμου Ξάνθης οι μικροί μας φίλοι ασχολήθηκαν με πλήθος δημιουργικών δράσεων. Έφτιαξαν κοσμήματα, χριστουγεννιάτικες κατασκευές και κάρτες, διάβασαν χριστουγεννιάτικα παραμύθια, έκαναν ζωγραφική προσώπου, έγραψαν γράμμα στον Άη Βασίλη, χόρεψαν και έψαλαν τα κάλαντα. Ευχαριστούμε όλους τους εθελοντές μας για τη στήριξη και τη βοήθεια σ’ αυτές τις δράσεις. Και του χρόνου!
Ιαν 02 2018

















Users This Year : 10786
Total Users : 251959
Views Today : 25