Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, στα πλαίσια του “Εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας για τη γυναίκα ” βράβευσε την Πρόεδρο του Λυκείου των Ελληνίδων κ. Ευτέρπη Στάντσιου για την προσφορά της στην πολιτική , κοινωνική και πολιτιστική ζωή του τόπου.
Η λυκειακή οικογένεια αισθάνεται περήφανη για τη διπλή βράβευση της Προέδρου μας και την αναγνώριση του πλούσιου έργου της!









Users This Year : 10936
Total Users : 252109
Views Today : 23